09 juli, 2006

Lidingö och Debaser

Ok i helgen har det hänt en hel del, i fredags så var jag och åt röding på restaurangen Pampas Marina som är en jättemysig och trevlig restaurang som ligger ungefär mellan Solna och Kungsholmen. Efter det så mötte jag upp mina vänner på Debasers uteservering och sedan så gick vi till Medusa och drack några öl för att sedan gå vidare till Indigo som ligger uppe på götgatsbacken. Dock så stänger Indigo klockan 01 så vi gick till 7Eleven och köpte ett sexpack öl och gick till fatbursparken och drack öl och snackade skit till kl 03. Min kompis flickvän visste var Beneath ligger så jag ska försöka hitta dit igen en vacker dag.

Blev väckt kl 10 på lördagen och så bar det av till Solvik för bad och sedan på kvällen så åkte jag till en vän som bor på Lidingö där det var grillfest, efter det så åkte vi till Debaser och hängde där tills de stängde. Blev en hel del shots vilket resulterar i att jag är rätt seg idag. blä

Andra bloggar om: , , , , , .

Inga kommentarer: