13 augusti, 2006

Sunny Beach

Åkte för första gången en bokad charter med Fritidsresor under förra veckan till Sunny Beach som är en 6 km lång sandstrand just utanför Nessebar i landet Bulgarien. Har inte varit så mycket för charter tidigare och har föredragit att besöka någon storstad eller dylikt.

Semestern och solen var mycket trevligt dock så hade vi otur och fick ett hotellrum med utsikt över en byggarbetsplats (se nedan). Shoppingen var urusel men hittade en fin rutig väska utmärkt för att ha träningskläder i.

Här kommer lite härliga bilder som är tagen med min mobil Sony Ericsson w810i:


Jag på stranden


Utsikten från hotellrummet, inte den bästa direkt


Utsikt över Nessebar/Sunny Beach


Hotellet: Blue Star Victoria (fyra stjärnor)
Utsikt över stranden.

1 kommentar:

KarinC sa...

Där har jag varit! =) Sunny Beach- fast jag bodde faktiskt inte där utan några mil ytterligare utanför i staden vahete´re, vahetete´re i Sveti Vlas. Helst hade jag velat bo i Nessebar men det blev inte så.