02 januari, 2008

Året som gick och 2008

Vet inte direkt om det är någon idé att sammanfatta 2007 utan det året känns rätt avklarat. Det jag kan konstatera är iallafall att jag jobbade mest med mina privata projekt och det känns snart dags att starta ett eget företag att driva projekten vidare med. En annan sak jag gjorde otroligt mycket under 2007 var att resa och avklarade 7 stycken länder.

Några av de nyårslöften som jag gav när jag var i Funäsdalen och firade nyår, åkte skoter och lite utför var dessa:

  • Springa milen under 50 minuter
  • Starta företag
  • Plugga några ämnen
  • Förbättra karmakontot
Ja och säkert några löften som jag redan har glömt..

3 kommentarer:

la linda sa...

härligt med mycket resande och lycka till med löftena. personligen aktar jag mig för sådana. vet itne om ajg kommer kunan hålla dem.

Jonas sa...

Som en klok man sa en gång: Om man siktar högt så kanske man når hälften ;)

mirja sa...

Hej!

Jag sitter och googlar i desperat jakt efter efter en bra lokal till bröllopsfest i västeråsområdet. Jag hamnade på din blogg där du i maj 06 skriver att du varit på en bröllopsfest i en lada i Västerås. Kommer du ihåg var ladan låg och vad stället hette? Tacksam för din hjälp!

/Mirja (mirja_jarnstedt@hotmail.com)