12 april, 2006

Trött.. uuh.. halvdag

Sitter och dricker kaffe, klockan är 21.. undrar om jag kan sova inatt? Måste ju faktist upp och jobba imorgon, åtminstone en halv dag. Eller måste och måste, jobba måste man väl aldrig men det skulle ju vara kul att få lite gjort när inte så många andra är på kontoret och stör en.

Även om jag kan stänga in mig själv på kontoret om jag inte vill bli störd så känns det som att man blir störd av att kollegor.. vet inte varför

Drack just upp den näst sista koppen av Zoegas nya kaffe FORZA! som tydlgigen ska vara superstarkt.. ptjaa säger jag väl bara, helt ok men ingen större skillnad mot exempelvis Zoegas Mollbergs blandning.

Andra bloggar om: , , .

1 kommentar:

Fröken Lund sa...

Vet inte om jag nämnde det när jag pratade om att bilden påminde om Miami, men jag har också varit i Miami även om det var för 12 år sen och bara 2 semesterveckor. Men vi bodde i princip på stranden. Sen är jag norrlänning också. Se så många likheter vi har. ;-)