31 maj, 2006

Fullt upp

Som vanligt när det inte kommer några bloggpostningar här så har jag fullt upp, vilket kanske är ett gott tecken. Igår så "råkade" bli ordförande i en förening med ca 3 miljoner i omsättning/år, oops.

En rolig händelse inträffade när jag var på affären här där jag bor och jag skulle köpa kaustiksoda för att rengöra avloppet och gubben före i kön på affären frågade om jag bodde i husen tvärs över och jag sa: Ja det gör jag. Då tyckte han inte att jag skulle använda kaustiksodan för att rören är rätt föråldrade och stambyte är på gång om några år.

Senare gick han iväg och jag tänkte inte mer på det men när jag gick förbi hans port så hängde han där och gav bort en av sina sugproppar för avlopp, mycket bussigt tänke jag. Tyvärr så funkade den dock inte men kaustiksodan gjorde susen.

Annat nytt i världen: No more pirate bay.

Inga kommentarer: