14 maj, 2006

Min helg

Började fredageftermiddagen med att träna lite och sedan åka vidare till fridhemsplan där jag och några kollegor intar öl på en uteservering. Sedan så bär det av till discobowlingen som ligger på fridhemsplan och det gick väl sådär för mig och tyvärr så var servicen inte sådär superbra. Efter detta så bar det av till ett tapashak som heter Caliente med supergod tapas.

Eftersom jag skulle till västerås på bröllop på lördagen så tog jag tåget dit sent på fredag. Bröllopet avnjöts i en lada där övervången byggs om till festlokal och det var jättetrevligt! Men före festandet så var jag i kyrkan där en aukustisk version av nothing else matters avnjöts med hjälp av två gitarrer och en flöjt.

Update: Jag stavar ju som en kratta ibland. Tack Sessan! Bröllop stavas ju med två l och ett p inte tvärt om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså jag bara måste.. bröllop skrivs med två l och ett p :)