22 februari, 2007

Gåshud och förvirrad äldre dam

Ibland så får jag gåshud. Typ när jag ser riktigt bra trailers till X-men och den typen av hjältefilmer men även då jag lyssnar på riktigt bra musik som känns som att jag är halvvägs till himmelriket och i morse så hände det igen när jag lyssnade på The Arks nya låt Absolutely No Decorum. Gången innan det då jag fick gåshud när jag lyssnade på musik var när Mew spelade på Popaganda festivalen.

Apropå något helt annat, igårkväll så ringde någon fel hit:

Jag: Jonas
Äldre dam: Ja, har du papper och penna nu?
Jag: Hallå?
Äldre dam: Ja hallå?
Jag: Hallå?
Äldre dam: Jag måste ha ringt fel
Jag: Jo det tror jag


Nåväl det händer ju att folk ringer fel då och då, men inatt klockan 00:30 så ringde det igen och lat som jag var så orkade jag ju inte gå till telefonen men lyckades inte riktigt somna om. Sedan efter 30 minuter så ringer det igen och jag svarar:

Jag: Hallå
Äldre dam: Oj jag har ringt fel

Då lägger jag på. Och så fort jag lagt på så ringer det igen.. grr. Sedan åkte jacket ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dej!