17 juli, 2007

Jetlag, för töntar?

Jag har länge funderat på om jag blir mer eller mindre jetlaggad då jag sover på flyget och kan absolut inte komma på om det är någon skillnad. Dock en sak har jag märkt och det är att om jag inte sover på längre flygningar och sedan försöka hålla sig vaken när jag kommer fram till destinationen för att komma in i rätt dygnsrytm så blir det såklart betydligt svårare utan dendär osköna sömnen på flygplanet.

Jag vill minnas någon gång då jag sov runt 20 timmar i sträck efter att hållt mig vaken på en längre flygning.. usch, kroppen kan inte må bra av sådant

Nåväl, nu är det morgon och jag jobbar denna vecka som vanligt så dags att ta en dusch och sedan försöka att anamma min nya vana vilket är att äta frukost på något mysigt fik på vägen till jobbet.

Inga kommentarer: