05 juli, 2007

Shopping för fulla muggar


Efter många år med min Kodak digitalkamera från 2003 så har jag äntligen köpt mig en ny digitalkamera. Efter noggranna studier av diverse tekniska fakta så föll mitt val på den splitte rnya (?) kameran från Canon, nämligen IXUS 75! Det är nämligen så att Elgiganten.se hade ett specialerbjudande där jag fick kamera + väska samt 2GB minneskort för enbart 2800kr.

Hum, vad mer har jag köpt.. Jo! En ny 42" plasma-TV från Samsung som jag är mycket nöjd över. Ser ut såhär.

Införskaffade även ett par snygga svarta Rayban Wayfarer för några veckor sedan men lyckades av någon konstig anledning tappa bort dem på vägen till jobbet så blev att köpa ett par nya men dock röda denna gång.

Och när jag ändå var på shoppinghumör så blev det ett par snygga "surfbågar" från Quiksilver *pust* mycket shopping blir det..

Inga kommentarer: