19 september, 2007

Tänk om jag hade en stadsjeep

Är riktigt sugen på att köpa en ny bil, och inte vilken typ av bil som helst utan en stadsjeep. Så idag så var jag och provkörde Volvo's XC90 och blev mycket positivt överraskad. Så får se hur mycket jag skulle få för min BMW om jag lämnade in den..

Hum annars då.. jo har fest på jobbet imorgon vilket kan bli trevligt eftersom jag träffat väldigt få som jag jobbar med sedan jag började för snart ett år sedan. Knepet är väl bara att ta sig hem för jag har blivit lite bortskämd när jag kör bil till jobbet varje dag.

2 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Men Jonas, Tänk på miljön också! Jag skulle aldrig få för mig att köra en stadsjeep. Då kan man ju lika gärna köra en gammal volvo amazon (ur miljösynpunkt alltså). Vad är förresten grejen med att köra jeep, i stan?

Jonas sa...

Vill ha en större bil helt enkelt. Jo det är ju klart att jag inte vill ha en miljöbov som drar över litern milen