03 mars, 2007

Konstig händelse

Igår efter det jag varut ute och sprungit 7 km och spenderat lite tid i gymmet så var det dags att gå till omklädningsrummet och duscha men där var det låst! Konstigt tyckte jag eftersom jag inte ens visste att det gick att låsa. Så jag knackade på för uppenbarligen så var det ju någon som hade låst innefrån, men när jag lyssnade med örat mot dörren så hörde jag att någon pippade! What!

Snabb som jag var så spred jag ryktet bland kollegorna och en äldre herre gick och bankade på dörren och då öppnade någon okänd människa och sa att han och hans flickvän snart var färdiga. Hah!

Igårkväll så blev det några öl i goda vänner sällskap på stureplan.

1 kommentar:

Fröken Lund sa...

Ha ha ha.

Vad är det för ställe du jobbar på egentligen? :-)

Att säga att "man snart är färdiga". Vilket skämt. Blir man påkommen drar man väl på sig kläderna och smiter iväg illa kvickt!