29 oktober, 2006

Jag är kär


Igår så tog jag en sväng till Söder och fikade samt en sväng till Weekday butiken där det var så mycket folk att jag var tvungen och stå och vänta ett tag för att komma in. Senare på kvällen så bar det av en till god vän som bor i skärmarbrink och efter det så bar det av till Debaser Medis för att se de tre underbara tjejerna i The Pipettes spela.

När jag gick från Debaser Medis så gick jag nästan in i Idol Markus som just var på väg in (synd att han missade dem). Han var mycket mindre i verkligheten än på tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

thank you

SwedishFilm

H.S. sa...

haha kändisarna är ju alltid mindre i verkligheten. det slår aldrig fel!

jo, jag har flyttat. till svartöstan. mysigt värre. annars övar jag foto hos en fotograf. men det mesta är sig likt. planerar du nån tur norrut?