23 oktober, 2006

Skämmigt läge

Var länge sedan jag skämdes så mycket som jag gjort idag. Jag skulle nämligen hålla presentation om två olika ämnen som jag ej valt och med presentationer som jag ej skrivit och det gick verkligen jättedåligt. Speciellt den ena presentationen som jag knappt sett innan men den andra hade jag kört en gång tidigare så den gick lite bättre.

Nåväl det var bara ett genrep inför ca 30 personer och snart är det dags att tala inför lite fler människor och måste lägga allt krut på att skriva om dem så de passar mig.

1 kommentar:

Fröken Lund sa...

Ja, herregud.

Tell me about it. Från april till juni så såg min vardag ut exakt så. Vi skulle skriva pläderingar till rättegångstävlingen vi skulle vara med i och vi fick ändra i den hela, hela tiden, vilket medförde att det knappt gavs tid till att träna in den någonsin.

Inte alls kul. Jag lider med dig! Men det är bara till att träna, träna, träna. Det finns liksom inga genvägar (framt till det perfekta ljudet, dårå) om det ska funka. Man måste ändra i det själv, så att det funkar med ens egen person. Vad är du för en glidare som inte skriver dina presentationer själv, förresten? ;-)