07 oktober, 2006

Spritfest på söder

Igårkväll fredag så var jag bjuden hem till en kompis kompis som bor på Söder, ungefär vid skanstull på en såkallad spritfest. Fick det förklarat av honom varför det var en spritfest och tydligen så hade han beställt lite för mycket sprit på Internet. Vi var 16 personer och när vi lämnade festen vid ett så hade vi druckigt upp ca sex liter

Vi gick till en längs götgatan för att sedan åka ner till Patricia där jag dansade lite och åkte hem runt halv fem.

Idag så blev det en sväng på stan då ungefär detta införskaffades:

Jo! Jag har ju även varit och klippt mig. Blev svinsnyggt, ska försöka fixa en bild.

2 kommentarer:

Sessan sa...

Köper du också dina thai-råvaror på omifood? De har recept på sin hemsida också, jag är GRYM på att göra chicken satay :)

Anonym sa...

Lägg upp en bild på din nya frissa :) me want to see!