23 september, 2006

Inköp av diverse prylar


Tog en promenad till staden idag och köpte lite trevliga produkter:

  • Make Up stores Eazy Cover - Denna använder jag för att täcka under ögonen så att jag inte ser så trött ut.
  • Recipe for Men Facial Moisturizer+ - För att hålla ansiktet torrt och fräscht hela dagen. När jag var på Åhlens så fick jag även följande prov:
  • Shiseido Men - Anti-Shine Refresher Gel - Jag blir lätt lite glansig i pannan under dagen och denna skall tydligen förhindra detta.
Ikväll så bär det först av till S:T Eriksplan där en kompis klasskompis tydligen har öppnat någon ny klubb och efter det så bär det förmodligen av till Debaser Medis för att titta på Fibes, Oh Fibes!

Så blir ett bra test ikväll och se om min nya anti-shine produkt fixar en utekväll.

Jo! Sen så har jag även fått skjortan från TailorShirts som jag beställt och den sitter superbra och tyget är ett av deras finast och känns jättebra.

Inga kommentarer: