15 september, 2006

Öl med ex. kollegor

Idag så blev det öl på Fridhemsplan med kollegor som jag jobbat med tidigare på någon sunkig krog där vi även käkade, efter ett tag så tyckte jag att vi skulle testa gå till Allmäna galleriet (AG) för att spana in hur det var där och alla tyckte att det var en bra idé så vi gick dit och det var ju inte helt lätt att hitta dit men när vi kom dit så hade vi jättetrevligt och det var ett mycket trevligt ställe dit jag säkerligen kommer att gå fler gånger.

Jo! Idag så såg jag hur en tjej blev påkörd av en bil på gatan nästan utanför Berns. Hon skulle säkert ta en genväg rätt över vägen eller något och trodde att alla bilar stod stilla men några körde och träffade rätt på henne så hon flög säkert en halvmeter och blev bara som tur var lätt skadad. Tog några sekunder för mig att reagera och förstå vad jag verkligen såg. Som tur var så tog ett antal personer hand om henne och bilen som körde på henne körde åt sidan.

Snart ska jag sova.

Inga kommentarer: