26 september, 2006

Långtidsflygning

Ok snart bär det av till andra sidan pölen så denna gång så tänkte jag att jag skulle ta och förbereda mig lite extra och har införskaffat mig:

  • Öronproppar
  • Sömnpiller (jag har problem att sova på längre flygningar)
  • Ögonskydd
Tyvärr så får jag förmodligen inte ta med ansiktskrämer och dylikt ombord men det ska väl funka iallafall.

Via Schneiers blogg hittade jag dessa roliga frågor som man får när man skall in i staterna:

Have you ever been arrested of convicted for any offense or crime, even through subject of a pardon, amnesty or other similar legal action? Have you ever unlawfully distributed or sold a controlled substance (drug), or been a prostitute or procurer for prostitutes?

[...]

Did you seek to enter the United States to engage in export control violations, subversive or terrorist activities, or any other unlawful purpose? Are you a member or representative of a terrorist organization as currently designated by the U.S. Secretary of State? Have you ever participated in persecutions directed by the Nazi government or Germany; or have you ever participated in genocide?

Inga kommentarer: